© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

8. 7. 2015

Jedna věta každý den: Můj OS deník. Nevhodné do osmnácti let.

Zdravím vás a přeji krásnou půlku týdne :),
právě se mi na YouTube nahrává další video, a v mezičase jsem se rozhodla, podělit se s vámi o takový můj malý projekt, který konám každý den. 
Každý z vás si určitě minimálně jednou v životě vyzkoušel psát deník, aby po takových šesti zápisech (někteří vytrvalí i po deseti) s tím praštil, nebo na to jednoduše zapomněl. To byl totiž i můj případ. V dětství jsem to tak měla. 


A nedávno jsem někde zahlédla způsob mnohem zábavnější. Aspoň pro mě. Stačí, když místo klasického zápisu, jednou větou shrnete celý den. Já si to však drobně poupravila, a začala jsem si každý den psát jednu nejzajímavější větu, kterou jsem ten den slyšela. Taktéž podotýkám - OS jako "One-Sentence". Mnohdy byly mnou vyřčené, ale většinou šlo např. o nějaké povznášející oznámení mého přítele, mých kolegů či klientů z práce a dalších. 
Tento "projekt" bych vám tady ráda prezentovala vždy za uplynulý měsíc. Nicméně nejde o každodenní zápisy, někdy se stalo, že mě prostě nic nenapadlo, nebo to ani nestálo za napsání.


Níže tedy prosím, začtěte se do červnových zápisů:

5.6.2015: Pak se na mě podíval a řekl: "Máš krásný modrý oči." (Poznámka: Já mám oči hnědé.)
7.6.2015: Láska je zasraná kapitalistická konspirace všech světových květinářů.
10.6.2015: Kdo chce zhubnout, ať přestane žrát a začne jíst.
11.6.2015: Neuč dědečka šukat.
13.6.2015: Zaměstnanec na šéfa: "Chci přidat." Šéf: "Tak přidej!"
15.6.2015: Já: "Nejsem z cukru přece." Muž: "Ne? Já ale cukr rád!"
19.6.2015: Synonymem slovu láska je partnerská demence.
21.6.2015: Já chtěl píchat dvě holky, přísahám!
22.6.2015: Kozama se nešuká.
23.6.2015: Ordinace v růžové zahradě je pořad o vzniku lidstva. O Adamovi a Evě jste totiž určitě slyšeli.
25.6.2015: Na začátku vztahu nutí do sexu muž ženu. Později je tomu přesně naopak...
26.6.2015: Kabelka je způsob, jak ztratit spoustu věcí. Jednou do ní něco umístíte, a už to nenajdete.
28.6.2015: Z jedneho fanúšika vyrästú traja fotbalisti.
29.6.2015: Co nebolí, za moc nestojí.


2 komentářů

Boudicca čtvrtek, července 16, 2015

Skvělý nápad! Možná taky zavedu, na deníčky v té klasické podobě nemám čas a větišnou ani náladu. Ale toto je skvělé. Pobavila jsem se :)

Ad-Libri pátek, července 17, 2015

Boudicca: To jsem ráda, děkuji :)

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)