© Ad-Libri. Používá technologii služby Blogger.

Kontakt

Archiv

3. 8. 2015

21 faktů o té druhé. O té čtenářce.

Moc ráda poznávám lidi z hlediska jejich zájmu o knihy. Co mají rádi za žánr,co by doporučili... Člověk tak má ihned spoustu inspirace. A já bych vám ráda velice, velice stručně ukázala z hlediska knih pár věcí o mně :). No, už to nebudu zdržovat. :)


  1. Dělá se mi špatně u čtení v autě.
  2. Ale nedělá se mi špatně u čtení v autobuse či ve vlaku.
  3. Twilight ságu jsem nečetla.
  4. Mými největšími úchylkami u knih jsou neustálé očichávání jejich stránek, a v případě nezáživnosti příběhu i přeskočení celé knihy, a následné přečtení poslední stránky, či kapitoly. (Naštěstí tohle už úspěšně redukuji.)
  5. Komiksy nečtu.
  6. Mou úplně první knihou byla encyklopedie Otázky a odpovědi. A pořád ji mám, je to moje srdcovka. Sice už polepená izolepou, ale pořád moje. :) 
  7. Při výběru mezi Shakespearem a Němcovou vždy volím pouze a jen Franze Kafku. Promiňte.
  8. Televize u čtení v mém případě nesmí hrát. Ani žádné další rušivé elementy. Neumím to.
  9. V posteli si čtu, ale jen láskyplné romány. U thrillerů a podobných pak nemůžu usnout, protože chci zjistit, jak ten pošahaný chlap vlastně dopadl.
  10. Vždycky šmíruju lidi v metru, co čtou, a zapisuji si to na zvláštní seznam. Ono inspirace není nikdy dost. 
  11. Padesát odstínů šedi jsem četla. A není o co stát.
  12. Jednou jsem si omylem z knihy vytrhla snad 10 stran. Na následný amok nikdy nezapomenu.
  13. Sběratel kostí neměl být nikdy zfilmován.
  14. Sběratel kostí byl na dobu, ve které byl natočen, dobrý film.
  15. Kostičas by měl být zfilmován.
  16. Nedokážu číst více knih najednou.
  17. Chtěla bych být členkou Scionu. Kdo četl Kostičas, chápe. A kdo četl Kostičas, nemá mě za blázna.
  18. Docela dlouho mi trvalo zapamatovat si rozdíl mezi prologem a epilogem. 
  19. Jednou jsem při četbě knihy zvracela. Poklona jejímu autorovi.
  20. Před rokem jsem poprvé použila klasickou záložku do knihy.
  21. Jinak než s knihou mě neuvidíte. 

S láskou,
Andy

Zdroj obrázku: mezisvetyknih.blogspot.com

6 komentářů

Veru z knižní louky úterý, srpna 04, 2015

Husté. Ale bože fuj, co to bylo za knihu ta blicí?! :D Jsem znechucena, ale více jsem zvědavá :D

Týna Férová úterý, srpna 04, 2015

U Twillight sagy si o nic nepřišla a lituji toho, že jsem kdy přečetla Padesát odstínů šedi.
Bez knížky nevycházím z domu, takže jsme na tom podobně.
Pěkný článek :)

http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

Ad-Libri úterý, srpna 04, 2015

Veru z knižní louky: No, byla od Chrise Cartera, četla jsem ji chvíli po hnusné nemoci, možná proto :D. Ale nerada to rozvádím :D

Týna Férová: Ano ano, Padesát odstínů číst by mělo být trestným činem...

Myanmar čtvrtek, srpna 06, 2015

Ty jo, ještě že se mi v autě zle nedělá, tam toho poslední dobou přečtu nejvíc :D Jinak moc sympatické odpovědi a asi si budu muset přečíst ten Kostičas :)

Ad-Libri čtvrtek, srpna 06, 2015

Myanmar: No určitě, určitě, určitě!! :D :D

LUCA čtvrtek, srpna 06, 2015

Taky se mi dělá blbě při čtení v autě a v případě, že jedu třeba 10 hodin mě to fakt štve :D Povedený článek :)
http://lucastirska.blogspot.cz/

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)