22. 8. 2017

STUDIUM | Zpět do školy: nákup kancelářských potřeb

Share it Please
Je to všude. Na plakátech v obchodech, na billboardech u silnice, u některých možná i v e-mailové schránce. Škola se hlásí o slovo a nikdo se jí nevyhne, jelikož osnovy tvrdí, že je potřeba mozek zase rozvíjet, když nám na plážích či v horách lehce zakrněl.



Dnešní článek věnuji nákupu, který jsem si donesla domů poté, co jsem vyplenila papírnictví. Nutno dodat, že paní prodavačka ze mě byla lehce nervózní, když jsem už po šesté obcházela jeden a ten samý regál. V papírnictví McPen se mnou měli svatou trpělivost. Velký výběr, malý rozpočet; po loňském karambolu, kdy jsem v papírnictví nechala bezmála dva tisíce za potřeby, z nichž jsem půlku nepotřebovala, jsem letos zvolila omezení. Tak už žádné zdržování, rovnou vám ten svůj nový "office set" ukážu.




Sešity a plánovací kalendář.

Já toho popíšu hodně (učím se psaním; chystám článek na toto téma). Sešity tedy byly nutností. Z mé zkušenosti vím, že na jeden semestr potřebuji dva sešity o osmdesáti listech. S možností listy vytrhávat. Vždy formátu A4, linkovaný.
A neobejdu se bez plánovacího diáře. Každou neděli totiž plánuji, které záležitosti musím udělat a kdy. Od úklidu, přes učení až po nutné nákupy. A jsem z něj nadšená! Hnědá barva byla odjakživa moje (někdy dost nepraktické co se interiéru týče), zbožňuji kávu, a tahle velikost diářů mi naprosto vyhovuje, no nemohla jsem ho tam nechat. :)

Sešity i diář mám z papírnictví McPen. Měla jsem štěstí, protože ten diář jsem našla až ve třetí navštívené pobočce.


Psaní.

Za dobu mého psaní již mám vysledováno, co mi sedí nebo ne. Píšu třemi typy. Kuličkovou tužkou (nebo perem), čínským perem a tzv. finelinery tloušťky 0,4. 
Kuličkovým perem píšu nejraději, skvěle padne do ruky, má "tuhu tak akorát", nerozmazává se, nezadrhává, nevynechává. Proto jím píšu na přednáškách, kdy učitelé většinou mluví rychle a já potřebuji stíhat psát bez omezení a zdržování. Doporučuji. 
Čínské pero využívám pro přepisování mých poznámek z přednášek do finální podoby (i když teď jej nahrazuji kuličkovými pery, jsou prostě pohodlná :)). Píše pěkně, dobře padne do ruky, navíc ani nemusíte vyvíjet přílišný tlak na papír aby byl text sytější, stačí nasadit víčko na konec pera a tím, jak je pero najednou o něco málo těžší, samo píše sytěji. A to nemluvím o elegantním vzhledu, v každé kabelce jedno mám.
Tzv. finelinery využívám na psaní definic, nadpisů, pojmů (ty barevné), a hlavně do mých plánovačů nebo "To do" listů (ty černé).
Kromě klasických psacích potřeb potřebuji i barevné zvýrazňovače. Použití? Na první čtení knih, které musím přečíst, na zvýraznění nadpisů či důležitých pojmů v poznámkách.


Kromě dvou čínských per a mých oblíbených kuličkových per (bílá víčka)
z Tesca je vše pořízeno v papírnictví McPen.

Papírky. Sousta papírků.

Tzv. sticky notes, využívám kdykoliv, na cokoliv. Zachraňují mě když nemám po ruce plánovací diář, zjistím, že musím najednou udělat moc věcí, ale hlava to nepobírá. Ať už jde o nákup, vyřizování, vzkazy partnerovi apod. 
Ty malinké úzké lepící štítky používám jen a pouze do mé učebnice ekonomie (pro studenty FHS UK můžu připravit článek, jaký systém mám právě na studium ekonomie od Holmana).
A samozřejmě bílé papírky nelepící, sloužící ke stejnému účelu jako ty lepící, jen do peněženky jsou pohodlnější. :)


Ostatní kancelářské potřeby.

Lepící páska, nůžky, gumy, kancelářské svorky. Jestli se podivujete nad tím "hrníčkem" tmavé barvy, to je můj nový stojan na všechny mé psací potřeby. Koupila jsem jej v Kika nabýtku, původně je to stojan na čajovou svíčku, ale zalíbil se mi i na použití jako stojanu na tužky. Většinou jsem v tomto ohledu kreativní a jsem známá tím, že věci zásadně nepoužívám způsobem, pro jaký byly původně vyrobeny. :)


Dvojice lepících papírků stick´n, lepící štítky Noki memo a lepící páska jsou z
papírnictví McPen, kancelářské svorky z Tesca a "hrníček" vpravo je z Kika nábytku.

______________________________________________________________________________

Všechny kancelářské potřeby jsem pořídila v papírnictví McPen a v Tescu. McPen nemá ta příjemná kuličková pera, o kterých jsem se zmiňovala, a klasickými propiskami nechci psát. Musím říct, že návštěva papírnictví se u mě koná jednou za rok a vždy jsem na ní natěšená! :)

Ač se vám to možná nezdá, nejde o sponzorovaný příspěvek či nějakou formu propagace. Papírnictví McPen je jednoduše mé nejoblíbenější, najdu vše na jednom místě bez pobíhání po obchodech. Akorát že na čínská a kuličková pera jsem tam nenarazila (pokud někdo víte, že tam jsou, dejte vědět), proto doplňuji nákup Tescem. :)


MÁTE NAKOUPENO? 
CO VAŠE OBLÍBENÉ POTŘEBY DO ŠKOLY, KTERÉ VÁM USNADŇUJÍ PRÁCI? :)

______________________________________________________________________________


2 komentáře:

  1. Ahoj, jestli ti mohu doporučit nějakou stránku, odkud si všechny potřeby do školy pořizuji já, tak je to třeba ajprodukty a nebo klasické lokální papírnictví :-) Ať se daří ve škole. Mimochodem, super blog))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)

Čtete nejraději

Rozbor literárních děl (nejen) k maturitě - návod

V tomto článku bych Vám ráda poradila, jak rozebrat literární dílo (pokud tedy se rozhodnete pro rozbor sami) správně a tak, abyste u ústní ...

Díky za návštěvu!


TOPlist

Kontakt

Název

E-mail *

Vzkaz *